string(24) "Rady Miejskiej w Piątku" string(24) "Rady Miejskiej w Piątku"

Uchwała nr XVIII/103/20Rady Miejskiej w Piątkuz dnia 8 kwietnia 2020w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15, art. 40 ust. 1, i art. 41 ust. 1, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506, poz.1309, poz. 1571, poz.1696, poz.1815) oraz art. 6n ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 i 2020), Rada Miejska w Piątku uchwala, co następuje:

Uchwała nr XVIII/103/20
Rady Miejskiej w Piątku
z dnia 8 kwietnia 2020


w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15, art. 40 ust. 1, i art. 41 ust. 1, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506, poz.1309, poz. 1571, poz.1696, poz.1815) oraz art. 6n ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 i 2020), Rada Miejska w Piątku uchwala, co następuje:


§ 1. Określa się wzór deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz właścicieli nieruchomości w części zamieszkałych i w części niezamieszkałych, położonych na obszarze Gminy Piątek, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej uchwały.
2. Określa się wzór deklaracji o wysokości ryczałtowej stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi za rok, składanej przez właściciela nieruchomości, na której znajduje się domek letniskowy, lub od innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, położonej na obszarze Gminy Piątek, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej uchwały.
3. Deklarację, o której mowa w ust. 1 albo 2 właściciel nieruchomości zobowiązany jest złożyć
w Urzędzie Miejskim w Piątku, w następujących terminach:
1) 14 dni od dnia zamieszkania na danej nieruchomości pierwszego mieszkańca lub powstania na danej nieruchomości odpadów komunalnych;
2) w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiła zmiana danych będących podstawą ustalenia wysokości należnej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

§ 2. Określa się warunki i tryb składania deklaracji, o której mowa w § 1 ust. 1 i 2 za pomocą środków komunikacji  elektronicznej:
1) deklaracje są przesyłane z wykorzystaniem elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej, zwanej „ ePUAP” jako załącznik, w pliku o formacie PDF;
2) deklaracje są opatrywane:
a) bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 5 września 2016r.
o usługach  zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2019r. poz.162 z późn.zm) albo;
b) podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne  (Dz. U.
z 2019r. poz. 700 z późn. zm.).

§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Piątku.

§ 4. Traci moc uchwała nr XVIII/97/16 Rady Gminy Piątek z dnia 21 lipca 2016r. w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (Dz. Urzędowy Województwa Łódzkiego poz. 3494)

§ 5. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego.

Uchwała nr XVIII/103/20 (1871kB) pdf

metryczka


Opublikował: Jacek A. Michalski (15 kwietnia 2020, 11:15:32)

Ostatnia zmiana: Jacek A. Michalski (15 kwietnia 2020, 11:29:02)
Zmieniono: format nazwy pliku

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 870