Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego z dnia 15 lutego 2017 r.


Zgodnie z art. 61 § 1, § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016r., poz. 23 z późn. zm. ) oraz na podstawie art. 53 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2016., poz. 778 z późn. zm.), zawiadamiam,
że w dniu 21.11.2016 r. został złożony wniosek w sprawie wydania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na: budowie zbiornika retencyjnego wraz z infrastrukturą techniczną, na terenie działek oznaczonych numerami ewidencyjnymi 581/3, 585/3 przy ulicy Stodolnianej, obręb Piątek, gmina Piątek.
W związku z powyższym informuję się, że w terminie 14 dni od daty podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia strony mogą uzyskać wyjaśnienia, składać wnioski i zastrzeżenia dotyczące rozpatrywanej sprawy w pokoju numer 20 Urzędu Gminy Piątek, ul. Rynek 16, 99-120 Piątek.

Treść zawiadomienia (175kB) pdf

Wytworzył: Krzysztof Lisiecki (15 lutego 2017)
Opublikował: Jacek A. Michalski (20 lutego 2017, 12:55:49)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 540

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij