Petycja w sprawie udziału pojazdów elektrycznych oraz pojazdów napędzanych gazem ziemnym w ramach floty pojazdów wykorzystywanych przez Gminę/Miasto do realizacji zadań publicznych.

(...) §1) Na mocy art. 61 Konstytucji RP, w trybie art. 6 ust. 1 pkt. 1 lit c Ustawy z dnia 6 września o dostępie do informacji publicznej (Dz.U.2016.1764 tj. z 2016.10.26) wnosimy o udzielenie informacji publicznej w przedmiocie  - wyszczególnienia parku maszynowego - przeznaczonego do zadań oczyszczania Gminy. (pojazdy, rok produkcji, dmc – dopuszczalna masa całkowita, etc.) 
W przypadku jeśli te zadania leżą w zakresie kompetencji Jednostki Organizacyjnej, na którą Gmina delegowała rzeczone kompetencje - wnosimy o przesłanie niniejszego wniosku do przedmiotowej Jednostki - co może nastąpić inter alia  na podstawie art. 65 KPA.  

Petycja (89kB) pdf
Odpowiedź (209kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Adam Szulc (29 maja 2019)
Opublikował: Jacek A. Michalski (7 czerwca 2019, 12:50:14)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 563