Zawiadomienie - obwieszczenie Wójta Gminy Piątek o zakończeniu postępowania administracyjnego z dnia 23.01.2017 r.
Odnosząc się do ogólnej zasady czynnego udziału stron
w postępowaniu , o której mowa w art. 10 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.
Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 23), w związku z
art. 72 ust.l ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz
o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353) Wójt Gminy
Piątek zawiadamia strony postępowania administracyjnego prowadzonego w sprawie
decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „budowa
elektrowni słonecznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce o nr ew. 21
(obręb 0016) w miejscowości Łęka, gmina Piątek", że tutejszy organ
zakończył postępowanie dowodowe w powyższej sprawie i przystąpi do rozpatrzenia
zgromadzonego materiału dowodowego.
Stosownie do zapisu art. 10 § 1 K.p.a. organ administracji publicznej obowiązany jest przed rozpatrzeniem materiału dowodowego i wydaniem decyzji do wysłuchania wypowiedzi stron co do przeprowadzonych dowodów, zgromadzonych materiałów oraz zgłoszonych żądań. Wypełniając ustawowy obowiązek należytego i wyczerpującego informowania stron uprzejmie przypominam, iż przepis art. 10 §1 K.p.a jest jednocześnie szczególnym uprawnieniem stron z racji ich czynnego udziału w każdym stadium postępowania.
W związku z powyższym, zgodnie z art. 73 §1 K.p.a. informuję, że z materiałami dotyczącymi powyższej sprawy strony postępowania mogą się zapoznać w Urzędzie Gminy Piątek, Rynek 16, 99-120 Piątek, pok. Nr 19, w godzinach pracy Urzędu, oraz zgłosić swoje uwagi w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma.
Brak uwag i wniosków złożonych w tym terminie spowoduje wydanie przedmiotowej decyzji na podstawie zgromadzonego materiału dowodowego znajdującego się w aktach sprawy.
Wobec powyższego, niniejsze zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na:
• Tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Piątek, Rynek 16, 99-120 Piątek
• Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) Gminy Piątek - http://www.bip.ugpiatek.pl/
Zawiadomienie (313kB)
Stosownie do zapisu art. 10 § 1 K.p.a. organ administracji publicznej obowiązany jest przed rozpatrzeniem materiału dowodowego i wydaniem decyzji do wysłuchania wypowiedzi stron co do przeprowadzonych dowodów, zgromadzonych materiałów oraz zgłoszonych żądań. Wypełniając ustawowy obowiązek należytego i wyczerpującego informowania stron uprzejmie przypominam, iż przepis art. 10 §1 K.p.a jest jednocześnie szczególnym uprawnieniem stron z racji ich czynnego udziału w każdym stadium postępowania.
W związku z powyższym, zgodnie z art. 73 §1 K.p.a. informuję, że z materiałami dotyczącymi powyższej sprawy strony postępowania mogą się zapoznać w Urzędzie Gminy Piątek, Rynek 16, 99-120 Piątek, pok. Nr 19, w godzinach pracy Urzędu, oraz zgłosić swoje uwagi w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma.
Brak uwag i wniosków złożonych w tym terminie spowoduje wydanie przedmiotowej decyzji na podstawie zgromadzonego materiału dowodowego znajdującego się w aktach sprawy.
Wobec powyższego, niniejsze zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na:
• Tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Piątek, Rynek 16, 99-120 Piątek
• Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) Gminy Piątek - http://www.bip.ugpiatek.pl/
Zawiadomienie (313kB)
metryczka
Wytworzył: Krzysztof Lisiecki (23 stycznia 2017)
Opublikował: Jacek A. Michalski (24 stycznia 2017, 11:32:15)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1046