ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT na wykonanie zadania pod nazwą: „Zakup wyposażenia na placu zabaw”.

Zapytanie ofertowe na realizację zamówienia poniżej 30 000 euro, które nie jest zapytaniem o cenę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo  zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) - Pzp.
 
Do udzielenia przedmiotowego zamówienia zastosowanie mają przepisy art. 701 – 705 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U. z 2014 poz. 121)
  
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Piątek
ul. Rynek 16
99-120 Piątek
tel.  +48 24 722 19 19
fax. +48 24 722 19 09
e-mail: ugpiatek@ugpiatek.pl
www.gminapiatek.pl, www.bip.ugpiatel.pl
 
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Huśtawka podwójna – 1 szt., Konstrukcja huśtawki stalowa, profil okrągły, malowana, siedzisko kubełkowe/płaskie wykonane z tworzywa, kolorystyka niebiesko-żółta .
2. Huśtawka wahadłowa podwójna (ważka) – 1 szt. kKonstrukcja huśtawki stalowa, profil okrągły, malowana, siedzisko gumowane, kolorystyka niebiesko-żółta
3. Bujak sprężynowy classic – 2 szt. elementy z tworzywa, kształt – np. zwierzątek, pojazdów, zabezpieczenia śrub – zaślepka kulowa.

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji zamówienia: do 10 sierpnia 2017 r.

Zaproszenie do składania ofert (825kB) pdf
 
Protokół (367kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Krzysztof Lisiecki (3 lipca 2017)
Opublikował: Jacek A. Michalski (3 lipca 2017, 14:17:20)

Ostatnia zmiana: Jacek A. Michalski (11 lipca 2017, 08:52:18)
Zmieniono: dodanie protokołu z przeprowadzonego postęowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1030