Zaproszenie do składania ofert na zadanie pod nazwą: "Dzierżawa systemu alarmowego zamontowanego w budynku Urzędu Gminy Piątek"

Zaproszenie do składania ofert na zadanie pod nazwą: „Dzierżawa systemu alarmowego zamontowanego w budynku Urzędu Gminy Piątek”.

Przedmiotem zamówienia jest:
Dzierżawa systemu alarmowego zamontowanego w budynku Urzędu Gminy Piątek, mieszczącego się w Piątku przy ul. Rynek 16, składającego się z elementów wymienionych w szczegółowym opisie zamówienia przez okres 48 miesięcy.

Czas realizacji zamówienia:
Termin realizacji usługi:
- montaż:01.03.2018 r. – 09.03.2018 r
- dzierżawa przez okres 48 miesięcy liczona od dnia uruchomienia.
Planowany termin rozpoczęcia usługi – 10.03.2018 r.

Zaproszenie do składania ofert (2426kB) pdf

Protokół z postępowania (238kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Krzysztof Lisiecki (20 lutego 2018)
Opublikował: Jacek A. Michalski (20 lutego 2018, 10:58:14)

Ostatnia zmiana: Jacek A. Michalski (27 lutego 2018, 14:19:44)
Zmieniono: dodanie informacji o wyniku postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1629