ZARZĄDZENIE NR 95/2020
Burmistrza Piątkuz dnia 17 grudnia 2020r.
w sprawie przyjęcia regulaminu przyznawania dotacji na realizację zadania publicznego przez organizacje pozarządowe w trybie art. 19a Ustawy o Działalności Pożytku Publicznego
i o Wolontariacie, tzw. Trybie małych zleceń
Na
podstawie art. 19a Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o Działalności Pożytku
Publicznego
i o Wolontariacie (Dz. U. z 2020 poz. 1057 t.j.) Burmistrz
Piątku zarządza co następuje:
§1. Przyjmuje
się regulamin przyznawania dotacji na realizację zadania publicznego przez
organizacje pozarządowe w trybie art. 19a ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie, tzw. Trybie małych zleceń, stanowiący załącznik
nr 1 do zarządzenia.
§2. Corocznie
po uchwaleniu budżetu gminy Burmistrz Piątku ogłosi na stronie internetowej,
wysokość środków jakie przeznacza się na zlecenie zadań publicznych w trybie
małych zleceń.
§3. Traci
moc Zarządzenie Nr 56/2016 Wójta Gminy Piątek z dnia 22 listopada 2016 roku w
sprawie przyjęcia regulaminu przyznawania dotacji na realizację zadania
publicznego przez organizacje pozarządowe w trybie art. 19a Ustawy o
Działalności Pożytku Publicznego i o Wolontariacie , tzw. Trybie małych zleceń.
§4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
metryczka
Wytworzył: Krzysztof Lisiecki (17 grudnia 2020)
Opublikował: Jacek A. Michalski (21 grudnia 2020, 12:43:15)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 626