Zarządzenie nr 2/2021
Burmistrza Piątkuz dnia 04 stycznia 2021 r.
w
sprawie: określenia zasad przekazania składników majątku trwałego stanowiącego
własność Gminy Piątek uczestnikom projektu pn. „ Podłączeni - Niewykluczeni.
Działanie przeciw wykluczeniu cyfrowemu”, współfinansowanego przez Unię
Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach
Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007 - 2013, 8.Oś
Priorytetowa:
„ Społeczeństwo informacyjne
- zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie
wykluczeniu cyfrowemu - e Inclusion”, po zakończeniu trwałości projektu.
§1.Zasady przekazania składników
majątku trwałego stanowiącego własność Gminy Piątek uczestnikom projektu pn.:
„Podłączeni - Niewykluczeni. Działanie przeciw wykluczeniu cyfrowemu”
współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu
Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na
lata 2007 - 2013, 8. Oś Priorytetowa: „ Społeczeństwo informacyjne -
zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie
wykluczeniu cyfrowemu - e Inclusion”, po zakończeniu trwałości projektu,
stanowiące załącznik do zarządzenia.
§2.Wykonanie czynności związanych z
przekazaniem składników majątku trwałego nastąpi w terminie do 30 czerwca
2021 roku.
§3. Nadzór nad wykonaniem
zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy, Skarbnikowi Gminy i Starszemu
informatykowi.
§4. Zarządzenie
wchodzi w życie z dniem podpisania i ma zastosowanie do 31.12.2021r.
metryczka
Wytworzył: Krzysztof Lisiecki (4 stycznia 2021)
Opublikował: Jacek A. Michalski (15 stycznia 2021, 13:32:00)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 625