Zarządzenie nr 39/2021
Burmistrza Piątkuz dnia 16 sierpnia 2021 r.
w sprawie upoważnienia
pracowników Urzędu Miejskiego w Piątku do podpisywania z upoważnienia Burmistrza upomnień i tytułów wykonawczych oraz pism w toku postępowania egzekucyjnego i opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, a także innych pism w sprawach objętych zakresem czynności niebędących decyzjami i postanowieniami.
§1. Upoważniam n/w
pracowników Urzędu Miejskiego w Piątku:
-Samodzielnego referenta ds.
księgowości podatkowej Marlenę Rogozińską do podpisywania z mojego
upoważnienia upomnień i tytułów wykonawczych oraz pism w toku postępowania
egzekucyjnego, a także innych pism w sprawach objętych zakresem czynności, a
niebędących decyzjami i postanowieniami.
- Referenta
ds. księgowości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i współpracy z
organizacjami pozarządowymi Joannę Raj - Burdukiewicz
do podpisywania z mojego upoważnienia upomnień i tytułów wykonawczych oraz pism w toku postępowania egzekucyjnego opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, a także innych pism w sprawach objętych zakresem czynności, a niebędących decyzjami i postanowieniami.
§
2. Upoważnienie może być odwołane w każdym
czasie.
§
3. Wykonanie zarządzenia powierza się
Sekretarzowi Gminy.
§ 4. Zarządzenie
wchodzi w życie z dniem podjęcia.
metryczka
Wytworzył: Krzysztof Lisiecki (16 sierpnia 2021)
Opublikował: Jacek A. Michalski (17 sierpnia 2021, 08:27:01)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 574