Zarządzenie nr 56/2021
Burmistrza Piątkuz dnia 27 października 2021 r.
w sprawie powołania zespołów spisowych do przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych zakupionych w ramach projektu „pl.lD- Polska ID karta".
Działając na podstawie ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości (Dz.U. 2021 r. poz. 217, z późn. zm.) zarządzam przeprowadzenie
inwentaryzacji według stanu ewidencyjnego na dzień 11 czerwca 2021 r.:
§1
1.
Powołuję zespół
spisowy w następującym składzie:
1) Sylwia Jaworska- Przewodnicząca
2) Daria Matusiak,
3) Anna Szczepaniak.
2. Spisowi z natury
podlegać będą składniki majątkowe KPRM służące do wydawania dowodów osobistych,
ewidencji ludności oraz rejestracji stanu cywilnego składniki majątkowe
(zakupione i przekazane w ramach projektu indywidualnego „pl.lD -Polska ID
karta" z osi priorytetowej
„Społeczeństwo informacyjne - budowa elektronicznej administracji" Programu
Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka).
3. Zespół spisowy powinien przeprowadzić inwentaryzację w dniach od 27 do 28 października 2021 r.
§2
Przewodniczący
Komisji Inwentaryzacyjnej odpowiada za prawidłowe i zgodne z „Instrukcją
Inwentaryzacyjną" przygotowanie i przeprowadzenie inwentaryzacji.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
metryczka
Wytworzył: Krzysztof Lisiecki (27 października 2021)
Opublikował: Jacek A. Michalski (3 listopada 2021, 10:48:56)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 591