Zarządzenie nr 61/2021
Burmistrza Piątkuz dnia 17 listopada 2021 r.
w sprawie zmiany Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Piątku.
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku
o samorządzie gminnym (t. j. Dz. . z 2021 roku poz. 1372), art. 39 ust. 1 i 2
ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z
2019 roku poz. 1282) oraz § 3 ust.3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25
października 2021 roku w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.
U. z 2021 r. poz. 1960) zarządzam:
§ 1. W Regulaminie
wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Piątek, wprowadzonym Zarządzeniem Nr
61/2018 Wójta Gminy Piątek z dnia 2 lipca 2018r. zmienionego Zarządzeniem Nr
99/2020 Burmistrza Piątku z dnia 21 grudnia 2020 r. w sprawie zmian w
Regulaminie wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Piątku, wprowadza się
następujące zmiany:
1) wprowadza się nową tabelę minimalnego i maksymalnego
miesięcznego poziomu wynagrodzenia zasadniczego pracowników Urzędu Miejskiego.
§
2. Wykonanie Zarządzenia powierza się
Sekretarzowi Gminy Piątek.
§
3. Zmiany do Regulaminu wynagradzania , o
których mowa w § 1, wchodzą w życie po upływie 14 dni, od daty podania do
wiadomości pracowników, z mocą obowiązującą od 1 listopada 2021 roku.
metryczka
Wytworzył: Krzysztof Lisiecki (17 listopada 2021)
Opublikował: Jacek A. Michalski (19 listopada 2021, 09:41:02)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 598