Zarządzenie nr 5/2023

Burmistrza Piątku
z dnia 10 stycznia 2023r.
w sprawie zmiany Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Piątku.

Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023r., poz.40 t. j.), art. 39 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r., poz.530 t. j.) oraz § 3 ust.3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 roku w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1960) zarządzam wprowadzenie następujących zmian:

§ 1. W Regulaminie wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Piątek, wprowadzonym Zarządzeniem Nr 61/2018 Wójta Gminy Piątek z dnia 2 lipca 2018 r. zmienionego Zarządzeniem Nr 1/2022 Burmistrza Piątku z dnia 03 stycznia 2022r.
1) załącznik do Zarządzenia Nr 1/2022 Burmistrza Piątku otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego Zarządzenia.

§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Piątek.

§ 3. Zmiany do Regulaminu wynagradzania , o których mowa w § 1, wchodzą w życie po upływie 14 dni, od daty podania do wiadomości pracowników, z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2023 roku.

Zarządzenie nr 5/2023 (362kB) pdf


metryczka


Wytworzył: Krzysztof Lisiecki (10 stycznia 2023)
Opublikował: Jacek A. Michalski (16 stycznia 2023, 08:37:51)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 454