Obwieszczenie o wszczęciu procedury z udziałem społeczeństwa
Burmistrz Piątku na podstawie art. 33 i art. 34 w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i Jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U. z 2022 r., poz. 1029/, zwanej dalej ustawą ooś, informuje o rozpoczęciu procedury udziału społeczeństwa w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na. „Budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 6MH7 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce nr ew. 87, 89 obręb Górki Pęclawskie, gmina Piątek”, wszczętym w dniu 14 stycznia 2022 roku.Zgodnie
z art. 77 ust. I ustawy ooś Burmistrz Piątku, jako organ właściwy do wydania
decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowej inwestycji, uzgodnił
warunki jej realizacji z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Lodzi,
zasięgnął opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Łęczycy oraz
PGW Wody Polskie Dyrektora Zlewni w Łowiczu.
Zgodnie z art. 29 ustawy ooś każdy ma prawo składania uwag
i wniosków w postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa. Na podstawie art.
30 oraz art. 79 ustawy ooś organ administracji właściwy do wydania decyzji o
środowiskowych uwarunkowaniach zapewnia możliwość udziału społeczeństwa w
postępowaniu, w ramach którego przeprowadza ocenę oddziaływania przedsięwzięcia
na środowisko.
Z
dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Piątku,
ul. Rynek 16, pokój nr 19, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu.
Ponadto, zgodnie z art. 33 ust. I pkt 7 ustawy ooś informuje o możliwości
składania uwag i wniosków w Referacie Rolnictwa, Ochrony Środowiska pokój nr 19
Urzędu Miejskiego w Piątku, ul. Rynek 16, telefon: 24 722-12-39 w terminie 30
dni od daty podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia tj.
16.01.2023 r. do 15.02.20231’.
Zgodnie
z art. 34 i 35 ustawy ooś uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej,
ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez
konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym. Uwagi i
wnioski złożone po upływie wskazanego wyżej terminu, pozostawia się bez
rozpatrzenia. Organem władnym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Piątku.
Niniejsze
obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na
stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Piątku: http://www.bip.ugpiatek.pl/, wywieszenie na
tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Piątku ul. Rynek 16 oraz w pobliżu miejsca
planowanego przedsięwzięcia (tablica ogłoszeń sołectwa Górki Pęclawskie).
metryczka
Wytworzył: Krzysztof Lisiecki (16 stycznia 2023)
Opublikował: Jacek A. Michalski (17 stycznia 2023, 14:40:18)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 488