Zarządzenie nr 47/2023

Burmistrza Piątku
z dnia 17 lipca 2023r.
w sprawie zmiany Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Piątku wprowadzonego Zarządzeniem Nr 61/2018 Wójta Gminy Piątek z dnia 2 lipca 2018r.

Na podstawie art. 39 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r.,poz.530) w związku z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 22 maja 2023 roku zmieniające rozporządzenie w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2023r., poz. 1102) zarządzam co następuje:

§ 1. W Regulaminie wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Piątek, wprowadzonym Zarządzeniem Nr 61/2018, zmienionego Zarządzeniem Nr 5/2023 Burmistrza Piątku z dnia 10 stycznia 2023r., załącznik Nr 1/2023 Burmistrza Piątku otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego Zarządzenia.

§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Piątek.

§ 3. Zmiany do Regulaminu wynagradzania , o których mowa w § 1, wchodzą w życie po upływie 14 dni, od daty podania do wiadomości pracownikom, z mocą obowiązującą od 1 lipca 2023 roku.

Zarządzenie nr 47/2023 (367kB) pdf


metryczka


Wytworzył: Krzysztof Lisiecki (17 lipca 2023)
Opublikował: Jacek A. Michalski (31 lipca 2023, 10:46:52)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 423