Zarządzenie nr 54/2023
Burmistrza Piątkuz dnia 15 września 2023r.
w sprawie: zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Piątku.
Na podstawie art. 33 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o
samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2023r., poz.40, poz. 572) zarządzam co
następuje:
§
1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu
Miejskiego w Piątku, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 1/2020 Burmistrza
Piątku z dnia 02 stycznia 2020r. w sprawie: nadania Regulaminu Organizacyjnego
Urzędowi Miejskiemu w Piątku wprowadzam następujące zmiany:
w Rozdziale II - Struktura
Organizacyjna Urzędu w § 7 - w skład urzędu wchodzą:
1) Referat finansowy - FN,
a) stanowiska pracy do spraw księgowości budżetowej, gospodarki płacowej, podatku VAT,
b) stanowiska pracy do spraw księgowości podatkowej, wymiaru podatków i opłat lokalnych i podatku akcyzowego,
c) stanowisko pracy do spraw obsługi kasowej oraz dekretacja dochodów ewidencji środków trwałych i inwentaryzacji.
2) Samodzielne stanowiska pracy:
a) stanowisko pracy do spraw organizacyjno - administracyjnych, kadr - OR
b) stanowisko pracy do spraw obsługi rady miejskiej, archiwum zakładowe- ORM, AZ
c) stanowisko pracy do spraw obywatelskich, Urząd Stanu Cywilnego - SO, USC
d) stanowisko pracy do spraw infrastruktury drogowej, zagospodarowania przestrzennego - ID, GP
e) stanowisko pracy do spraw zarządzania energią elektryczną i ochrony zabytków - EE, OZ
f) stanowisko pracy do spraw inwestycji gminnych - IG
g) stanowisko pracy do spraw gospodarki gruntami i zamówień publicznych - GG, ZP
h) stanowisko pracy do spraw działalności gospodarczej, gospodarki mieszkaniowej, kultury, sportu i zdrowia, współpracy z organizacjami pozarządowymi - DG, GM, KF i ZDR, OP
i) stanowisko pracy do spraw ochrony środowiska, gospodarki odpadami i rolnictwa -
OŚ, GO, R
j) stanowisko pracy do spraw administracji sieci informatycznej, BIP i promocji gminy -I, PG
k) stanowisko pracy do spraw wojskowych, obronnych, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, p. poż., Pełnomocnik do spraw informacji niejawnych, Inspektor Ochrony Danych - SW, OC, ZK, P.poż.
l) pomoc administracyjna
3) Pracownicy obsługi:
a)
sprzątaczka
b) robotnik gospodarczy
§ 2. Wykonanie
Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy Piątek.
§ 3. Zarządzenie
wchodzi w życie z dniem podpisania.
metryczka
Wytworzył: Krzysztof Lisiecki (15 września 2023)
Opublikował: Jacek A. Michalski (18 września 2023, 08:05:03)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 508