Burmistrz Piątku ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko: Kierownik Gminnego Centrum Usług Wspólnych w Piątku.

Burmistrz Piątku ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko: Kierownik Gminnego Centrum Usług Wspólnych w Piątku.

I. Nazwa i adres jednostki: Gminne Centrum Usług Wspólnych w Piątku, ul. Szkolna 1, 99-120 Piątek.

II. Określenie stanowiska: Kierownik Gminnego Centrum Usług Wspólnych w Piątku.

III. Niezbędne wymagania dla kandydatów:

1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
4) nieposzlakowana opinia,
5) co najmniej 5 -letni staż pracy oraz co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym;
6) wykształcenie wyższe,
7) znajomość przepisów prawnych regulujących postępowanie administracyjne oraz ustaw: o systemie oświaty, Karta Nauczyciela, o finansach publicznych,
8) umiejętność obsługi komputera.

IV. Dodatkowe wymagania dla kandydatów:
 
1) posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie zarządzania placówkami oświatowymi,
2) posiadanie wiedzy w zakresie funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego,
3) umiejętność organizowania pracy, odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność.

V. Zadania wykonywane na stanowisku:
 
1) kierowanie GCUW i reprezentowanie jej na zewnątrz,
2) sprawowanie funkcji zwierzchnika służbowego w stosunku do podległych pracowników,
3) dysponowanie środkami określonymi w planie finansowym, organizowanie pracy w jednostce
0 ustalanie podziału obowiązków pomiędzy pracownikami zespołu, nadzorowanie i koordynowanie ich pracy,
4) zatwierdzanie do wypłaty wszystkich płatności związanych z funkcjonowaniem GCUW
i obsługiwanych placówek oraz prowadzenie nadzoru merytorycznego nad wykorzystaniem środków,
5) przygotowywanie w porozumieniu z dyrektorami szkół projektów planów finansowych,
6) przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy dotyczących działalności placówek oświatowych
7) organizowanie prac komisji egzaminacyjnej w sprawie awansu zawodowego nauczycieli,
8) określenie potrzeb i nadzór w zakresie remontów placówek oświatowych,
9) wykonywanie kontroli wewnętrznej i obowiązków wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych,
10)  organizowanie dowozu dzieci do placówek oświatowych,
11)  współpraca z Kuratorium Oświaty w Łodzi,
12)  nadzór nad boiskiem sportowym ORLIK.

VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
 
1)  wymiar czasu pracy - 1/2 etatu
2)  rodzaj pracy - stanowisko kierownicze, praca biurowa, przy monitorze ekranowym,
3)  miejsce pracy - w budynku Szkoły Podstawowej w Piątku

VII. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
5) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany przez kandydata staż pracy,
6) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopię dowodu osobistego,
7) oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
8) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem,
9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
10)  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014r.poz.
1182 jednolity tekst),
11) oświadczenie o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.

VIII. Wskaźnik niepełnosprawności:

Burmistrz Piątku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piątku w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia przekroczył 6%.

IX. Termin i miejsce złożenia dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie urzędu lub przesłać na adres: Urząd Gminy Piątek, 99-120 Piątek ul. Rynek 16 w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko Kierownika Gminnego Centrum Usług Wspólnych w Piątku
 
Termin składania ofert do dnia 23 października 2024 r godz. 16:00. (za datę doręczenia uważa się datę wpływu do Urzędu Gminy).
Aplikacje, które wpłyną po terminie 23 października 2024 r godz. 16:00. nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wyniku naboru będzie podana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Piątek.
Szczegółowych informacji o naborze udziela: Sekretarz Gminy Piątek - tel. (24) 722-10-07.

Zarządzenie nr 83/2024 (288kB) pdf
Dokumenty - kwestionariusz osobowy, oświadczenia, klauzula informacyjna (3236kB) pdf

Protokół (181kB) pdf
Informacja o wyniku naboru (118kB) pdf






metryczka


Wytworzył: Anna Matusiak (9 października 2024)
Opublikował: Marcin Nadolski (9 października 2024, 14:35:27)

Ostatnia zmiana: Jacek A. Michalski (29 października 2024, 10:14:30)
Zmieniono: dodanie informacji o wyniku naboru

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2604