

Zawiadomienie/Obwieszczenie Burmistrza Piątku o zakończeniu postępowania administracyjnego - rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Janków
Odnosząc się do ogólnej zasady czynnego udziału stron w postępowaniu, o której mowa w art. 10 §1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572 ze zm.), w związku z art. 72 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)Burmistrz Piątku zawiadamia strony postępowania
administracyjnego prowadzonego w sprawie decyzji o środowiskowych
uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Rozbudowa drogi
gminnej w miejscowości Janków gmina Piątek” w ramach zadania: Budowa i
przebudowa drogi gminnej w miejscowości Janków gmina Piątek” na działkach o nr
ew.: 19, 18 95/3, 94, 149/3, 149/2, 149/1, 159, 160/3, 70, 20, 32/5, 32/6, 73,
33, 96, 97, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85,86, 87, 88, 89, 90,91,92, 93, 1
12, 131, 132, 133, 134, 136, 137/2, 137/1, 138, 139/2, 140/2, 140/1, 141, 161,
158/1 obręb nr 0009 Janków - Jankówek, że tutejszy Organ zakończył postępowanie
dowodowe w powyższej sprawie i przystąpi do rozpatrzenia zgromadzonego
materiału dowodowego.
Stosownie do
zapisu art. 10 § 1 K.p.a. organ administracji publicznej obowiązany jest przed
rozpatrzeniem materiału dowodowego i wydaniem decyzji do wysłuchania wypowiedzi
stron co do przeprowadzonych dowodów, zgromadzonych materiałów oraz zgłoszonych
żądań. Wypełniając ustawowy obowiązek należytego i wyczerpującego informowania
stron uprzejmie przypominam, iż przepis art. 10 §1 K.p.a jest jednocześnie
szczególnym uprawnieniem stron z racji ich czynnego udziału w każdym stadium
postępowania.
W związku z
powyższym, zgodnie z art. 73 §1 K.p.a. informuję, że z materiałami dotyczącymi
powyższej sprawy strony postępowania mogą się zapoznać w Urzędzie Miejskim w
Piątku, Rynek 16, 99-120 Piątek, pok. Nr 19, w godzinach pracy Urzędu, oraz
zgłosić swoje uwagi w terminie 7 dni od dnia
otrzymania niniejszego pisma.
Brak uwag i wniosków złożonych w tym
terminie spowoduje wydanie przedmiotowej decyzji na podstawie zgromadzonego
materiału dowodowego znajdującego się w aktach sprawy.
Jednocześnie realizując obowiązek określony w art. 79a kpa Burmistrz
Piątku informuje, że na dzień wysłania niniejszej informacji nie istnieją żadne
przesłanki zależne od stron postępowania, które nie zostały przez strony
wykazane w toku postępowania.
Wobec
powyższego, niniejsze zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości
poprzez zamieszczenie na:
• Tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Piątku,
Rynek 16, 99-120 Piątek
• Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) Gminy Piątek - http://www.bip.ugpiatek.pl/
Data podania do publicznej wiadomości: Piątek dn. 10
września 2025 roku.
metryczka
Wytworzył: Anna Matusiak (9 września 2025)
Opublikował: Jacek A. Michalski (15 września 2025, 12:28:29)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 4