Budżet na rok 2006 | Budżet na rok 2007 | Budżet na rok 2008
Budżet na rok 2009 | Budżet na rok 2010 | Budżet na rok 2011
Budżet na rok 2012 | Budżet na rok 2013 | Budżet na rok 2014
Budżet na rok 2015 | Budżet na rok 2016 | Budżet na rok 2017
Budżet na rok 2018 | Budżet na rok 2019 | Budżet na rok 2020
Budżet na rok 2021 | Budżet na rok 2022 | Budżet na rok 2023
Budżet na rok 2024
Budżet na rok 2004
UCHWAŁA Nr XIV/72/04
RADY GMINY PIĄTEK
z dnia 20 lutego 2004 roku.
w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Piątek na rok 2004 oraz upoważnienia
Wójta do przenoszenia planów budżetowych.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt.4, pkt.9 d, pkt.10 w związku z art.51 ust.1 i ust.2, art. 57 i 58 ustawy dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 oraz z 2002 r. Nr 23, poz.220 i Nr 62, poz.558, Nr 113, poz.984, Nr 153, poz.1271, Nr 214, poz.1806, Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz.1568 ) oraz art. 109 , art. 124 ust.1,2,3,4 ,art. 135 ust.2 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych ( Dz. U. z 2003 r. Nr 15, poz.148 oraz z 2003 r. Nr 45, poz.391, Nr 65, poz. 594, Nr 96 poz. 874, Nr 166, poz. 1611, Nr 189, poz. 1851 ) oraz uchwały nr 66/ VIII/95 z dnia 29.09.1995 r. w sprawie procedury uchwalania budżetu i art. 420,421 ust. 5 ustawy z dnia 27.04.2001 r. prawo ochrony środowiska ( Dz. U. z 2001r. Nr 62, poz.627, Nr 115, poz. 1229 oraz z 2002 r. Nr 74, poz.676, Nr 113, poz. 984, Nr 153. poz.1271, Nr 233, poz.1957, Dz. U. z 2003 r. Nr 46, poz. 392, Nr 80 poz. 717, Nr 80 poz. 721, Nr 162, poz.1568, Nr 175, poz.1693, Nr 190, poz. 1865, Nr 217, poz. 2124 )
Rada Gminy uchwala co następuje:
§ 1. Uchwala się dochody Gminy w wysokości 8.950.812,00 zł.
Szczegółowe źródła dochodów określa załącznik nr 1.
§ 2. Ustala się wydatki budżetowe w wysokości 9.365.861,00 zł - w tym rezerwa ogólna w wysokości 20.000,00 zł.
Przeznaczenie wydatków określa załącznik nr 2.
§ 3.1 Przypadające do spłaty w 2004 r. raty pożyczek i kredytów zostaną sfinansowane z dochodów roku 2004 .
2. Wydatki nie znajdujące pokrycia w kwocie 872.949,00 zł, zostaną sfinansowane kredytem w wysokości 160.000,00 zł na budowę mostu we wsi Czerników oraz kredytem w kwocie 500.000,00 zł na modernizację stacji wodociągowej w Piątku. Kredyty zostaną zaciągnięte w wybranym banku w trybie określonym w przepisach o zamówieniach publicznych.
3. Pożyczki w kwocie 212.949,00 zł to jest :
1) 142.949,00 zł na budowę wodociągu we wsiach Mchowice, Śladków Podleśny, Śladków Rozlazły,
2) 70.000,00 zł na budowę wodociągu we wsiach Jasionna, Piaski Stare, Górki Łubnickie.
3) Pożyczki zostaną zaciągnięte w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
4. Zobowiązania zostaną spłacone z dochodów gminy tj. z podatku dochodowego od osób fizycznych oraz podatku rolnego.
§ 4. Na spłatę rat pożyczek i kredytów przeznacza się dochody roku 2004 w kwocie 457.900,00zł ,załącznik nr 3.
§ 5. Ustala się wykaz zadań inwestycyjnych realizowanych w roku budżetowym oraz wysokości nakładów na poszczególne zadania w 2004 roku w kwocie 3.233.547,00 zł stanowiący załącznik nr 4.
§ 6.Ustala się dotacje dla zakładu budżetowego zgodnie z załącznikiem nr 5 do uchwały w kwocie 30.000,00 zł.
§ 7. 1. Ustala się dochody związane z realizacją zadań w zakresie administracji rządowej zleconych gminie w kwocie 322.270,00 zł ,załącznik nr 6.
2. Ustala się wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej zleconych gminie na kwotę 322.270,00 załącznik nr 7.
§ 8 .Ustala się dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na kwotę 50.000,00 zł oraz wydatki na realizację zadań określonych w programie profilaktyki rozwiązywania problemów alkoholowych na kwotę 50.000,00 zł załącznik nr 8.
§ 9. Ustala się plan finansowy funduszu ochrony środowiska i gospodarki wodnej stanowiący załącznik nr 9 do uchwały .
§ 10. Upoważnia się Wójta Gminy do dokonywania przeniesień wydatków między rozdziałami w ramach działu oraz między paragrafami w ramach rozdziału.
§ 11. Wójt Gminy przedstawi Radzie Gminy i Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Łodzi sprawozdanie z przebiegu wykonania budżetu za I półrocze zawierające zestawienie dochodów i wydatków, dochody w działach, rozdziałach i paragrafach klasyfikacji budżetowej, wydatki w działach i rozdziałach klasyfikacji budżetowej z wyszczególnieniem dotacji i wydatków na inwestycje.
§ 12. Wykonanie budżetu zleca się Wójtowi Gminy.
§ 13. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od dnia 1 stycznia 2004 roku i podlega ogłoszeniu w sposób przewidziany dla aktów
prawa miejscowego w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego.
metryczka
Wytworzył: Teresa Błocisz (17 września 2004)
Opublikował: Filip Bartosiak (17 września 2004, 12:41:27)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 7041