zamówienie na:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Piątek.

zamawiający: Gmina Piątek
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP.271.11.2018.DM
wartość: poniżej 209 tys. euro
termin składania ofert: 12 grudnia 2018  10:00
przyczyna unieważnienia: Gmina Piątek działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r., poz. 1986) unieważnia przetarg nieograniczony pn: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Piątek" ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 525 000,00 zł, a cena najkorzystniejszej oferty wynosiła kwotę 984 312,00 zł.  




Gmina Piątek ogłasza przetarg nieograniczony na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Piątek.

Informacja o unieważnieniu (130kB) pdf

Informacja o złożonych ofertach (222kB) pdf


Ogłoszenie (5389kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (85kB) word
Załącznik nr 9 do SIWZ (12kB) word
Załącznik nr 10 - projekt umowy (23kB) word
Załącznik nr 12 do SIWZ (26kB) word

Ogłoszenie o zmianie ogloszenia (510kB) pdf
Informacja o zmianach z dnia 07.12.2018 r. (175kB) pdf
SIWZ po zmianach z dnia 07.12.2018 r. (85kB) word

metryczka


Odpowiada za treść: Daria Matusiak
Opublikował: Jacek A. Michalski (4 grudnia 2018, 11:57:10)

Ostatnia zmiana: Jacek A. Michalski (28 grudnia 2018, 13:39:04)
Zmieniono: unieważnienie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 360