Ogłoszenie o zamówieniu - Przebudowa chodników w centrum wsi w miejscowości Piatek
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Piątek, 99-120 Piątek, ul. Rynek 16,
tel. 024 722-16-11;, fax 722-19-09,
OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 60.000 EURO, na podstawie art. 10 ust.1 w związku z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.).
ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: www.bip.ugpiatek.pl
Specyfikację i warunków zamówienia Zamawiający przekaże w terminie 5 dni od daty otrzymania wniosku o jej przekazanie. Opłata za przekazanie SIWZ wynosi 50,00 zł.
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Przebudowa chodników w centrum wsi w miejscowości Piątek”
2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
3. Miejsce wykonania: Gm. Piątek
4. Opis:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa chodników w centrum wsi w miejscowości Piątek:
a) ulica Szkolna: ułożenie chodników z kostki brukowej betonowej grubości 6cm i na wjazdach gr. 8cm w ilości 648m2, obrzeży betonowych w ilości 355,20m i krawężników betonowych w ilości 360,0m
b) ulica Jana Pawła II: ułożenie chodników z kostki brukowej betonowej grubości 6cm w ilości 425m2, obrzeży betonowych w ilości 226,0m i krawężników betonowych w ilości 250,0m
c) ulica Kościelna: ułożenie chodników z kostki brukowej betonowej grubości 6cm w ilości 925m2, obrzeży betonowych w ilości 365,0m i krawężników betonowych w ilości 370,0m
d) ulica Szpitalna: ułożenie chodników z kostki brukowej betonowej grubości 6cm w ilości 500m2, obrzeży betonowych w ilości 290,0m i krawężników betonowych w ilości 250,0m
e) ulica Strażacka: ułożenie chodników z kostki brukowej betonowej grubości 6cm w ilości 212,50m2, obrzeży betonowych w ilości 84,50m i krawężników betonowych w ilości 85,0m
f) ulica Nadrzeczna: ułożenie chodników z kostki brukowej betonowej grubości 6cm w ilości 165,0m2, obrzeży betonowych w ilości 104,50m i krawężników betonowych w ilości 110,0m
g) ulica Belwederska: ułożenie chodników z kostki brukowej betonowej grubości 6cm w ilości 985,0m2, obrzeży betonowych w ilości 396,50m i krawężników betonowych w ilości 394,0m
h) ulica Konarskiego: ułożenie chodników z kostki brukowej betonowej grubości 6cm w ilości 555,0m2, obrzeży betonowych w ilości 160,0m i krawężników betonowych w ilości 370,0m
5. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45233222-1
6. Wielkość: powyżej 60000 EURO
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie.
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
ETAP I (przebudowa chodnika przy ul. Szkolnej) - do dnia 30.03.2007r
ETAP II (wykonanie pozostałego zakresu) – do dnia 30.06.2007r
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
1. Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność w zakresie wykonywania tego typu robót.
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat minimum dwa zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł. każde, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie;
b) dysponuje kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie budowy dróg, który jest wpisany na listę członków Okręgowej Izby inżynierów Budownictwa i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów stosując formułę „spełnia – nie spełnia”
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - wg załącznika nr 3
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności – wg załącznika nr 4
d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj.: kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w wymaganych specjalnościach, kserokopie aktualnych zaświadczeń, że ww. osoby są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów oraz, że są one ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej.
e) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 5.
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Zamawiający wymaga wraz ze składaniem oferty wniesienie wadium w wysokości 8.000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych)
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Termin składania ofert: 26.01.2007r godzina 10:00.
2. Miejsce: Gmina Piątek, ul. Rynek 16, 99-120 Piątek
3. Otwarcie ofert: dnia 26.01.2007r godz. 10:30
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego system
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:
Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE:
ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ
NIE TAK X
Jeśli tak, wskazać projekt/ program:
Tak – projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej pochodzących z Sekcji Orientacji i Gwarancji Rolnej, realizowany w ramach Programu Operacyjnego „Restrukturyzacji i Modernizacji sektora Żywnościowego oraz Rozwój Obszarów wiejskich 2004-2006”.
Priorytet 2 – Zrównoważony rozwój obszarów wiejskich, Działanie 2.3 – Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego
Data ZAMIESZCZENIA niniejszego ogłoszenia 15/12/2006
WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający:
Gmina Piątek, 99-120 Piątek, ul. Rynek 16
z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj. 15/12/2006r wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego dla przedmiotu zamówienia pn.:
„Przebudowa chodników w centrum wsi w miejscowości Piątek”
Osoba do kontaktów - Jerzy Rydczak tel. (024) 722-16-11
1. Ogłoszenie o zamówieniu
ogłoszenie.doc (59kB)
2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
specyfikacja.doc (208kB)
3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robó
specyfikacja tech..pdf (349kB)
4. Kosztorysy ofertowe - nakładcze
Szkolna.doc (130kB)
Jana Pawła II.doc (130kB)
Kościelna.doc (133kB)
Szpitalna.doc (131kB)
Strażacka.doc (132kB)
Nadrzeczna.doc (132kB)
Belwederska.doc (132kB)
Konarskiego.doc (132kB)
metryczka
Wytworzył: Krzysztof Lisiecki (15 grudnia 2006)
Opublikował: Filip Bartosiak (15 grudnia 2006, 12:54:55)
Ostatnia zmiana: Filip Bartosiak (15 grudnia 2006, 13:16:10)
Zmieniono: dodano tytuł
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 3035