Ogłoszenie o przeprowadzeniu konsultacji projektu “Programu Współpracy Gminy Piątek z organizacjami pozarządowymi na rok 2021”
Burmistrz Piątku, na podstawie Uchwały Nr X/41/l 1 Rady Gminy Piątek z dnia 30 czerwca 201 Ir. w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji (Dz. Urz. Woj. Łódź. 2011.246.2587) ogłasza przeprowadzenie konsultacji projektu „ Programu Współpracy Gminy Piątek z organizacjami pozarządowymi na rok 2021”.Konsultacje odbędą się w terminie od dnia 21 września 2020r. do dnia 2 października 2020r. w formie wyrażenia uwag i opinii na piśmie na formularzu konsultacji, zamieszczonym, podobnie jak projekt programu, na:
1. stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Piątku : www.gminapiatek.pl, w zakładce organizacje pozarządowe;
2. w Biuletynie Informacji Publicznej
3. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Piątku, pokój nr 21.
Wypełniony formularz można przekazać:
1. drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miejskiego w Piątku, ul. Rynek 16; 99-120 Piątek,
2. osobiście do Urzędu Miejskiego w Piątku, ul. Rynek 16; 99-120 Piątek, pokój nr 1,
3. drogą elektroniczną na adres: go@ugpiatek.pl
Zakres konsultacji obejmuje:
1. Możliwość zapoznania się z projektem programu,
2. Składanie opinii i uwag.
3. Rozpatrzenie złożonych opinii i uwag, aktualizacja projektu pod ich kontem,
4. Przedstawienie ostatecznej wersji programu organizacjom.
Uwagi i opinie, które wpłyną po dniu 2 października 2020r. nie będą rozpatrywane.
Program współpracy - projekt (387kB)
Formularz konsultacji (250kB)
Formularz konsultacji (14kB)
metryczka
Wytworzył: Krzysztof Lisiecki (14 września 2020)
Opublikował: Jacek A. Michalski (16 września 2020, 08:46:31)
Ostatnia zmiana: Jacek A. Michalski (6 października 2020, 07:38:17)
Zmieniono: dodanie protokołu
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 695