Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji określającej środowiskowe uwarunkowania dla przedsięwzięcia „Budowa Elektrowni Słonecznej na działce nr ew. 91 obręb Sułkowice I, gmina Piątek
Zgodnie z art. 61 § 1, § 4 oraz art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735) w skrócie kpa, w związku z art. 74 ust. 3 i art. 75 ust.4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 247) zwanej w skrócie ustawą ooś, a także z § 3 ust. 1 pkt. 52 litera „b” rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839) Burmistrz Piątkuzawiadamia strony postępowania, że
1)
na wniosek -
Elektrownia PV 45 Sp. z o.o. ul. Puławska 2, 02-566 Warszawa reprezentowaną
pizez pełnomocnika p. Izę Michałek Elektrownia PV 45 Sp. z o.o. ul. Puławska 2,
02-566 Warszawa, w dniu 15 października 2021 roku zostało wszczęte postępowanie w
sprawie wydania decyzji określającej środowiskowe uwarunkowania dla
przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa Elektrowni Słonecznej wraz z
infrastrukturą towarzyszącą na działce nr ew. 91 obręb Sułkowice I, gmina
Piątek”;
2) Burmistrz Piątku
wystąpił do właściwych organów o wydanie opinii co do konieczności
przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedmiotowego
przedsięwzięcia;
3) organami właściwymi do
wydania opinii dla powyższego przedsięwzięcia są:
- na podstawie art. 64
ust. 1 pkt 1 ustawy ooś Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Łodzi,
- na podstawie art. 64 ust. 1 pkt 2 ustawy ooś Dyrektor Zarządu Zlewni w Łowiczu,
- na podstawie art. 78 ust. 1 pkt 2 ustawy ooś Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Łęczycy;
4)
zgodnie z art. 10 § 1
kpa strony postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia
w sprawie, składać wnioski i uwagi w siedzibie Urzędu Miejskiego w Piątku ul.
Rynek 16, 99-120 Piątek. W okresie stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu
epidemii ogłoszonego z powodu COVID-19 w celu zapoznania się z dokumentacją
sprawy proszę o wcześniejsze telefoniczne umówienie wizyty w Urzędzie, tel. 24
722 12 39 w godzinach pracy Urzędu.
Wskazuję dzień publicznego ogłoszenia: 25 października 2021
r.
Pouczenie
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od
dnia publicznego ogłoszenia.
metryczka
Wytworzył: Krzysztof Lisiecki (25 października 2021)
Opublikował: Jacek A. Michalski (27 października 2021, 10:03:46)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 531