Zawiadomienie o zakończeniu postęp. admin. w sprawie dec. o środ. uwarunk. dla "Budowa Elektrowni Słonecznej na dział. nr 114, 115, 116, 137, 138, 139, 141/2, 140, 119, 257 obręb Sułkowice I
Odnosząc się do ogólnej zasady czynnego udziału stron w postępowaniu , o której mowa w art. 10 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735), w związku z art. 72 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r. poz. 2373)Burmistrz Piątku zawiadamia strony postępowania administracyjnego prowadzonego w sprawie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa Elektrowni Słonecznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr ew. 114, 115, 116, 137, 138, 139, 141/2, 140, 119, 257 obręb Sułkowice I, gmina Piątek", że tutejszy organ zakończył postępowanie dowodowe w powyższej sprawie i przystąpi do rozpatrzenia zgromadzonego materiału dowodowego.
Stosownie do zapisu art. 10 § I K.p.a. organ
administracji publicznej obowiązany jest przed rozpatrzeniem materiału
dowodowego i wydaniem decyzji do wysłuchania wypowiedzi stron co do
przeprowadzonych dowodów, zgromadzonych materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Wypełniając ustawowy obowiązek należytego i wyczerpującego informowania stron
uprzejmie przypominam, iż przepis art. 10 §1 K.p.a jest jednocześnie
szczególnym uprawnieniem stron z racji ich czynnego udziału w każdym stadium
postępowania.
W związku z powyższym, zgodnie z art. 73 §1 K.p.a.
informuję, że z materiałami dotyczącymi powyższej sprawy strony postępowania
mogą się zapoznać w Urzędzie Miejskim w Piątku, Rynek 16, 99-120 Piątek, pok.
Nr 19, w godzinach pracy Urzędu, oraz zgłosić swoje uwagi w terminie 7 dni od dnia
otrzymania niniejszego pisma.
Brak uwag i wniosków
złożonych w tym terminie spowoduje wydanie przedmiotowej decyzji na podstawie
zgromadzonego materiału dowodowego znajdującego się w aktach sprawy.
Jednocześnie realizując
obowiązek określony w art. 79a kpa Burmistrz Piątku informuje, że na dzień
wysiania niniejszej informacji nie istnieją żadne przesłanki zależne od stron
postępowania, które nie zostały przez strony wykazane w toku postępowania.
Wobec powyższego, niniejsze zawiadomienie
zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na:
- Tablicy ogłoszeń
Urzędu Miejskiego w Piątku, Rynek 16, 99-120 Piątek
- Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) Gminy Piątek - http://www.bip.ugpiatek.pl/
Data podania do publicznej wiadomości: Piątek dn. 07 marca 2022
roku.
metryczka
Wytworzył: Krzysztof Lisiecki (7 marca 2022)
Opublikował: Jacek A. Michalski (7 marca 2022, 13:43:49)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 580