Zawiadomienie o zakończeniu postęp. admin. w sprawie decyzji o środ. uwarunk. dla Budowy elektr. słonecznej na dział. nr 91 obręb Sułkowice I
Odnosząc się do ogólnej zasady czynnego udziału stron w postępowaniu , o której mowa w art. 10 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735), w związku z art. 72 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r. poz. 2373)Burmistrz Piątku zawiadamia strony postępowania
administracyjnego prowadzonego w sprawie decyzji o środowiskowych
uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa Elektrowni Słonecznej wraz z infrastrukturą
towarzyszącą na działce nr ew. 91 obręb Sułkowice I, gmina Piątek", że
tutejszy organ zakończył postępowanie dowodowe w powyższej sprawie i przystąpi
do rozpatrzenia zgromadzonego materiału dowodowego.
Stosownie do zapisu art. 10 § I K.p.a. organ
administracji publicznej obowiązany jest przed rozpatrzeniem materiału
dowodowego i wydaniem decyzji do wysłuchania wypowiedzi stron co do
przeprowadzonych dowodów, zgromadzonych materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Wypełniając ustawowy obowiązek należytego i wyczerpującego informowania stron
uprzejmie przypominam, iż przepis art. 10 § 1 K.p.a jest jednocześnie
szczególnym uprawnieniem stron z racji ich czynnego udziału w każdym stadium
postępowania.
W związku z powyższym, zgodnie z art. 73 § I
K.p.a. informuję, że z materiałami dotyczącymi powyższej sprawy strony
postępowania mogą się zapoznać w Urzędzie Miejskim w Piątku, Rynek 16, 99-120
Piątek, pok. Nr 19, w godzinach pracy Urzędu, oraz zgłosić swoje uwagi w
terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma.
Brak uwag i wniosków
złożonych w tym terminie spowoduje wydanie przedmiotowej decyzji na podstawie
zgromadzonego materiału dowodowego znajdującego się w aktach sprawy.
Jednocześnie realizując obowiązek określony w art. 79a kpa Burmistrz Piątku informuje, że na dzień wysłania niniejszej informacji nie istnieją żadne przesłanki zależne od stron postępowania, które nie zostały przez strony wykazane w toku postępowania.
Wobec powyższego, niniejsze zawiadomienie
zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na:
- Tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Piątku,
Rynek 16, 99-120 Piątek
- Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) Gminy Piątek - http://www.bip.ugpiatek.pl/
Data podania do publicznej
wiadomości: Piątek dn. 07 marca 2022 roku.
metryczka
Wytworzył: Krzysztof Lisiecki (7 marca 2022)
Opublikował: Jacek A. Michalski (8 marca 2022, 08:02:15)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 475