ZARZĄDZENIE NR 60/2022
Burmistrza Piątkuz dnia 21 września 2022 r.
w sprawie udzielenia upoważnienia Pani Anecie Grabarczyk- pracownikowi socjalnemu GOPS w Piątku do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku dla gospodarstw domowych, z wyłączeniem wydawania decyzji.
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8
marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559 z późn.
zm.) i art. 25 ust. 2 ustawy z dnia 15 września 2022r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku
paliw (Dz. U. z 2022r., poz. 1967)zarządzam, co następuje:
§1. Na wniosek Kierownika GOPS w Piątku, upoważniam Panią
Anetę Grabarczyk - pracownika socjalnego GOPS w Piątku do prowadzenia postępowań
w sprawach dotyczących wypłaty dodatku dla gospodarstw domowych, z wyłączeniem
wydawania decyzji.
§2. Odwołanie
niniejszego upoważnienia lub jego ograniczenie może nastąpić w każdym czasie.
§3. Ustanie stosunku pracy lub
zmiana stanowiska pracy powoduje wygaśniecie niniejszego upoważnienia.
§4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Zarządzenie nr 60/2022 (182kB)
metryczka
Wytworzył: Krzysztof Lisiecki (21 września 2022)
Opublikował: Jacek A. Michalski (28 września 2022, 15:14:19)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 529