Zawiadomienie Burmistrza Piątku o zakończeniu postępowania administracyjnego - budowa farmy fotowoltaicznej - Janowice
Odnosząc się do ogólnej zasady czynnego udziału stron w postępowaniu , o której mowa w art. 10 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2000), w związku z art. 72 ust.1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r. poz. 1029)Burmistrz Piątku zawiadamia strony postępowania administracyjnego prowadzonego w sprawie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 2 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce o nr ewidencyjnym 134 w obrębie Janowice, gmina Piątek”, że tutejszy organ zakończył postępowanie dowodowe w powyższej sprawie i przystąpi do rozpatrzenia zgromadzonego materiału dowodowego.
Stosownie do zapisu art. 10 § 1 K.p.a. organ administracji publicznej obowiązany jest przed rozpatrzeniem materiału dowodowego i wydaniem decyzji do wysłuchania wypowiedzi stron co do przeprowadzonych dowodów, zgromadzonych materiałów oraz zgłoszonych żądań. Wypełniając ustawowy obowiązek należytego i wyczerpującego informowania stron uprzejmie przypominam, iż przepis art. 10 §1 K.p.a jest jednocześnie szczególnym uprawnieniem stron z racji ich czynnego udziału w każdym stadium postępowania.
W związku z powyższym, zgodnie z art. 73 §1
K.p.a. informuję, że z materiałami dotyczącymi powyższej sprawy strony
postępowania mogą się zapoznać w Urzędzie Miejskim w Piątku, Rynek 16, 99-120
Piątek, pok. Nr 19, w godzinach pracy Urzędu, oraz zgłosić swoje uwagi w
terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma.
Brak uwag i wniosków
złożonych w tym terminie spowoduje wydanie przedmiotowej decyzji na podstawie
zgromadzonego materiału dowodowego znajdującego się w aktach sprawy.
Jednocześnie realizując
obowiązek określony w art. 79a kpa Burmistrz Piątku informuje, że na dzień
wysłania niniejszej informacji nie istnieją żadne przesłanki zależne od stron
postępowania, które nie zostały przez strony wykazane w toku postępowania.
Wobec powyższego, niniejsze zawiadomienie
zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na:
- Tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Piątku, Rynek 16,
99-120 Piątek
- Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) Gminy Piątek - http://www.bip.ugpiatek.pl/
Data podania do publicznej
wiadomości: Piątek dn. 20.03.2023 roku.
metryczka
Wytworzył: Krzysztof Lisiecki (20 marca 2023)
Opublikował: Jacek A. Michalski (20 marca 2023, 10:17:12)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 419