Zarządzenie Nr 19/2023
Burmistrza Piątkuz dnia 20 marca 2023 r.
w sprawie standardów zatrudniania pracowników administracji i obsługi w placówkach oświatowych
prowadzonych przez Gminę Piątek
Na podstawie art. 33 ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o
samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40) oraz art. 10 ust. 1 pkt 1 i
4, art. 29 ust.1 pkt 3, art. 57 ust. 1, 2 pkt 1 i 3 ustawy z dnia 14 grudnia
2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r. poz. 1082, z 2022 r. poz. 655, 1079,
1116, 1383, 1700, 1730 i 2089 oraz z 2023 r. poz. 185), zarządzam, co
następuje:
§
1. Ustala się standardy zatrudniania
pracowników administracji i obsługi w placówkach oświatowych prowadzonych przez
Gminę Piątek, stanowiące załącznik ni- 1 do niniejszego zarządzenia.
§
2. Ustala się przeliczniki powierzchni do
sprzątania, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§
3. Zobowiązuje się dyrektorów placówek
oświatowych do dostosowania zatrudniania pracowników administracji i obsługi,
do ustalonych standardów, do 31 sierpnia 2023 r.
§
4. W uzasadnionych przypadkach dyrektorzy
placówek oświatowych, w uzgodnieniu z Burmistrzem Piątku, mogą w ramach
ustalonej dla placówki liczby etatów, dokonywać przesunięć pracowników między
stanowiskami pracy, stosownie do potrzeb placówki.
§
5. Liczba etatów pracowników administracji
i obsługi ustalana jest w arkuszu organizacji placówki oświatowej na dany rok
szkolny z uwzględnieniem wyników rekrutacji.
§
6. Wykonanie zarządzenia powierza się
dyrektorom placówek oświatowych oraz kierownikowi Gminnego Centrum Usług
Wspólnych w Piątku.
§ 7.
Traci moc Zarządzenie Nr 19/2016 Wójta Gminy Piątek z dnia 07 kwietnia 2016 r.
w sprawie zatrudniania pracowników administracji i obsługi w przedszkolu i
szkołach prowadzonych przez Gminę Piątek.
§ 8. Zarządzenie wchodzi w życie z
dniem podpisania.
metryczka
Wytworzył: Krzysztof Lisiecki (20 marca 2023)
Opublikował: Jacek A. Michalski (21 marca 2023, 08:17:58)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 464