Zarządzenie nr 47/2023
Burmistrza Piątkuz dnia 17 lipca 2023r.
w sprawie zmiany Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Piątku wprowadzonego Zarządzeniem Nr 61/2018 Wójta Gminy Piątek z dnia 2 lipca 2018r.
Na
podstawie art. 39 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o
pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r.,poz.530) w związku z
rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 22 maja 2023 roku zmieniające
rozporządzenie w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z
2023r., poz. 1102) zarządzam co następuje:
§
1. W Regulaminie wynagradzania pracowników
Urzędu Gminy Piątek, wprowadzonym Zarządzeniem Nr 61/2018, zmienionego
Zarządzeniem Nr 5/2023 Burmistrza Piątku z dnia 10 stycznia 2023r., załącznik
Nr 1/2023 Burmistrza Piątku otrzymuje brzmienie określone w załączniku do
niniejszego Zarządzenia.
§
2. Wykonanie Zarządzenia powierza się
Sekretarzowi Gminy Piątek.
§ 3. Zmiany do
Regulaminu wynagradzania , o których mowa w § 1, wchodzą w życie po upływie 14
dni, od daty podania do wiadomości pracownikom, z mocą obowiązującą od 1
lipca 2023 roku.
metryczka
Wytworzył: Krzysztof Lisiecki (17 lipca 2023)
Opublikował: Jacek A. Michalski (31 lipca 2023, 10:46:52)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 422