Zarządzenie nr 39/2021

Burmistrza Piątku
z dnia 16 sierpnia 2021 r.
w sprawie upoważnienia pracowników Urzędu Miejskiego w Piątku do podpisywania z upoważnienia Burmistrza upomnień i tytułów wykonawczych oraz pism w toku postępowania egzekucyjnego i opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, a także innych pism w sprawach objętych zakresem czynności niebędących decyzjami i postanowieniami.

Na podstawie art.39 ust.2 ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r. poz. 1372), art.268a ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735), art.143 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 1325, 1423, 2122, 2123, 2320, z 2021 r. poz. 72, 694, 802, 1005) Burmistrz Piątku zarządza, co następuje:

§1. Upoważniam n/w pracowników Urzędu Miejskiego w Piątku:
-Samodzielnego referenta ds. księgowości podatkowej Marlenę Rogozińską do podpisywania z mojego upoważnienia upomnień i tytułów wykonawczych oraz pism w toku postępowania egzekucyjnego, a także innych pism w sprawach objętych zakresem czynności, a niebędących decyzjami i postanowieniami.
- Referenta ds. księgowości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i współpracy z organizacjami pozarządowymi Joannę Raj - Burdukiewicz
do podpisywania z mojego upoważnienia upomnień i tytułów wykonawczych oraz pism w toku postępowania egzekucyjnego opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, a także innych pism w sprawach objętych zakresem czynności, a niebędących decyzjami i postanowieniami.

§ 2. Upoważnienie może być odwołane w każdym czasie.

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Zarządzenie nr 39/2021 (251kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Krzysztof Lisiecki (16 sierpnia 2021)
Opublikował: Jacek A. Michalski (17 sierpnia 2021, 08:27:01)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 572