Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego - przebudowa stadionu miejskiego w Piątku

Zgodnie z art. 61 § 1, § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572) oraz na podstawie art. 53 Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 z późn. zm.),
zawiadamiam
że w dniu 23.10.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne przez Gminę Piątek w sprawie wydania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na: „Przebudowie stadionu miejskiego w Piątku wraz z infrastrukturą techniczną" na działkach nr ew. 853/18 w obrębie ewidencyjnym Piątek, Miasto Piątek. W związku z powyższym, strony mogą zapoznać z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia w przedmiocie sprawy. Nadmienić przy tym należy, iż z prawa wglądu do akt sprawy, można skorzystać wyłącznie po wcześniejszym kontakcie z pracownikiem prowadzącym sprawę (nr tel. 24 722 16 11).

Obwieszczenie (385kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Anna Matusiak (23 października 2024)
Opublikował: Jacek A. Michalski (23 października 2024, 13:26:44)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 47