Obwieszczenie o zakończeniu postępowania

Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572) oraz na podstawie art. 53 Ustawy z dnia Tl marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 z późn. zm.),
zawiadamiam
że w dniu 18.11.2024 r. zostało zakończone postępowanie administracyjne przez Gminę Piątek w sprawie wydania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na: „Przebudowie stadionu miejskiego w Piątku wraz z infrastrukturą techniczną" na działce nr ew. 853/18 w obrębie ewidencyjnym Piątek, Miasto Piątek. 
W związku z powyższym, strony mogą zapoznać z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia w przedmiocie sprawy, w terminie 7 dni. Nadmienić przy tym należy, iż z prawa wglądu do akt sprawy, można skorzystać wyłącznie po wcześniejszym kontakcie z pracownikiem prowadzącym sprawę (nr tel. 24 TT2.16 11).
Zgodnie z art. 10 § 1 K.p.a. organy administracji publicznej obowiązane są zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania administracyjnego, a przed wydaniem decyzji umożliwić im wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Zgodnie z art. 49 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego dzień, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej wskazuje się w treści tego obwieszczenia, ogłoszenia lub w Biuletynie Informacji Publicznej. Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 18.11.2024 r.

Obwieszczenie (426kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Krzysztof Ogórek (18 listopada 2024)
Opublikował: Jacek A. Michalski (18 listopada 2024, 14:25:25)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 14