OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Piątek, ul. Rynek 16, 99-120 Piątek, woj. łódzkie, tel. 024 7221611, fax 024 7221909 do kontaktów z wykonawcami: Jerzy Rydczak.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: wykonanie zadań inwestycyjnych pn.: „Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Nr Ks-25 w miejscowości Krzyszkowice, Konarzew”
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
Długość drogi 1423 mb, szerokość nawierzchni asfaltowej 3,0 m, pobocza utwardzone kruszywem łamanym, oznakowanie pionowe, wjazdy, przepusty.
Konstrukcja drogi:
- podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20
- podbudowa z kruszywa naturalnego gr. 25
Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony powyżej 60000 EUR.
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
Termin wykonania zamówienia: 30.09.2006r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
1) Wymagane wadium: 6.000 PLN.
2) Warunki uczestnictwa :
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający następujące warunki:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. przedmiotem działalności Wykonawcy są roboty przewidziane zakresem rzeczowym zamówienia publicznego;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. udokumentują, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć zakończenie i oddanie do użytku w latach 2001-2005 minimum dwóch inwestycji drogowych o wartości każda nie mniejszej niż wysokość złożonej oferty.
3. posiadają potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj. dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia: walec statyczny, równiarka;
4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierownik robót posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej zakresie budowy dróg, jest wpisany na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów i posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiadają środki finansowe lub posiadają potwierdzoną przez Bank zdolność kredytową do kwoty nie niższej niż 200.000 PLN, są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej do wysokości kwoty, za jaką oferują wykonanie zamówienia publicznego.
6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 12.05.2006, cena - 40 PLN (z wyłączeniem kosztów poczty kurierskiej).
Termin składania ofert: 12.05.2006r godzina 10:00.
Termin związania ofertą: 60 dni, bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.05.2006r, godzina 11:00, Piątek, ul. Rynek 16, 99-120 Piątek.
metryczka
Wytworzył: Krzysztof Lisiecki (22 marca 2006)
Opublikował: Filip Bartosiak (22 marca 2006, 13:13:22)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2718