Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji gminnych

Wójt Gminy Piątek ogłasza  nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji gminnych.
                                                       
I. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie; wyższe lub średnie w zakresie budownictwa ogólnego,  co najmniej  5 – letnie doświadczenie na stanowisku ds. inwestycji  lub co najmniej  5 – letnia praktyka zawodowa na budowach,
3) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) znajomość przepisów prawa z zakresu: budownictwa i zamówień publicznych, dostępu do informacji publicznej, ochrony danych osobowych, samorządu gminnego, postępowania administracyjnego.

II. Dodatkowe wymagania dla kandydatów:
1) uprawnienia budowlane,
2) umiejętność  dobrej organizacji pracy oraz pracy w zespole,
3) prawo jazdy kat. B.

III. Zadania wykonywane na stanowisku:
1)prowadzenie spraw inwestycyjnych w gminie,
2) pełnienie roli inspektora nadzoru nad inwestycjami gminnymi,
3) realizacja zadań wynikających z ustawy – Prawo Zamówień Publicznych,
4) pozyskiwanie środków unijnych na zadania inwestycyjne w gminie.

IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) wymiar czasu pracy – ½ etatu,
2) miejsce  pracy – siedziba Urzędu  Gminy Piątek,
3) godziny pracy – od 7:00 – 15:00 –  poniedziałek
                           od 7:00 – 16:00 – środa
                           od 7:00 – 10:00 - piątek
4) praca przy komputerze wymagająca samodzielności i współpracy  z innymi stanowiskami pracy w urzędzie gminy,
5) w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę będzie zawarta na czas określony ( 6 miesięcy) z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej (art.16 ust. 2 i 3  ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych).

Treść ogłoszenia (27kB) pdf

Protokół ze wstępnej selekcji kandydatów dot. analizy dokumentów aplikacyjnych z naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji gminnych (201kB) pdf

Lista kandydatów spełniajacych wymagania formalne na stanowisko urzędnicze ds. inwestycji gminnych (156kB) pdf

Ogłoszenie o wyniku konkursu (209kB) pdf


Wytworzył: Krzysztof Lisiecki (14 stycznia 2016)
Opublikował: Jacek A. Michalski (14 stycznia 2016, 10:47:08)

Ostatnia zmiana: Jacek A. Michalski (5 lutego 2016, 07:50:58)
Zmieniono: dodanie informacji o wyniku naboru

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1239

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij