Komisje Rady Miejskiej w Piątku (2024-2029)
Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej w PiątkuDziała w zakresie kontroli działalności Burmistrza i jednostek organizacyjnych pracy. Opracuje wykonanie budżetu gminy i występuje z wnioskiem do Rady Miejskiej w sprawie udzielania lub nieudzielania absolutorium Burmistrzowi. Komisja rewizyjna wykonuje zadania zalecane przez radę w zakresie kontroli.
Skład:
1. Tomasz Brzozek - przewodniczący
2. Paulina Hync
3. Jarosław Garus
4. Jan Konowalski
5. Tomasz Kucharczyk
6. Błażej Balik
7. Marcin Więckowski
Komisja Planu, Budżetu, Rolnictwa i Komunalna
Komisja planu, budżetu, rolnictwa i komunalna działa w zakresie przygotowania i opiniowania projektów uchwał, kontroli ich wykonania oraz innych prac związanych z zadaniami Gminy w przedmiocie planowania i realizacji budżetu oraz rolnictwa i spraw komunalnych.
Skład:
1. Marcin Więckowski - przewodniczący
2. Błażej Balik - zastępca przewodniczącego
3. Jarosław Garus
4. Grzegorz Gładysz
5. Jan Konowalski
6. Tomasz Darmach
7. Marcin Frankiewicz - członek Komisji Planu, Budżetu, Rolnictwa i Komunalna działa w zakresie przygotowania i opiniowania projektów uchwał, kontroli ich wykonania oraz innych prac związanych z zadaniami Gminy w przedmiocie planowania i realizacji budżetu oraz rolnictwa i spraw komunalnych.
Komisja oświaty, zdrowia, kultury i sportu działa w zakresie przygotowania i opiniowania projektów uchwał, kontroli wykonania uchwał Rady oraz innych prac związanych z zadaniami Gminy w przedmiocie edukacji, zdrowia, kultury i sportu.
Skład:
1. Paulina Hync - przewodnicząca
2. Jakub Milczak - zastępca przewodniczącej
3. Brzozek Tomasz
4. Magdalena Domańska
5. Sylwester Augustyniak
6. Tomasz Kucharczyk
7. Mariusz Malinowski - członek Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Sportu działa w zakresie przygotowania i opiniowania projektów uchwał, kontroli wykonania uchwał Rady oraz innych prac związanych z zadaniami Gminy w przedmiocie edukacji, zdrowia, kultury i sportu.
Komisja Skarg, Wniosków i Petycji
Komisja skarg, wniosków i petycji działa w zakresie analizy, rozpatrywania i skarg na działalność Burmistrza i gminnych jednostek organizacyjnych, wniosków i petycji składanych przez obywateli.Skład:
1. Magdalena Domańska - przewodnicząca
2. Jakub Milczak
3. Mariusz Malinowski4. Grzegorz Gładysz
5. Sylwester Augustyniak
6. Tomasz Darmach
7. Marcin Frankiewicz
metryczka
Wytworzył: Renata Lepalczyk (6 grudnia 2006)
Opublikował: Filip Bartosiak (6 grudnia 2006, 11:23:22)
Ostatnia zmiana: Jacek A. Michalski (20 listopada 2024, 13:02:01)
Zmieniono: aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 9005